Moet je studyfinanciering terug betalen als je in het eerste jaar faalt en een andere opleiding gaat doen?

Halllo ik ben 18 jaar en ik volg sinds september een opleiding op het roc maar ik haal dit jaar niet en wil nu een andere opleiding gaan doen maar ik vraag me af of ik de studyfinanciering terug moet betalen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De basisbeurs studiefinanciering hoef je alleen terug te betalen als je binnen 10 jaar geen opleiding hebt afgemaakt.

Even een tip voor de maanden tussen je huidige en je nieuwe studie: vraag overbrugging aan, dan blijf je in de zomer stufi krijgen.