mijn contract is afgekocht, maar nu ontdek ik dat het bedrijf niet stopt. mag ik mijn baan terugeisen?

mijn bedrijf stopte omdat het niet liep na aantal jaren verlies gedraait te hebben. mijn vaste contract werd ontbonden, alleen nu heb ik ontdekt dat ze een nieuw huurcontract hebben en dus gewoon doorgaan, is mijn contract nu nog gewoon geldig?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als er een contract is gemaakt voor ontbinding van je arbeidsovereenkomst, heb je een schadeloosstelling gekregen en heb je nu weinig rechten.
Als er niets op papier staat en je bent mondeling akkoord gegaan, heb je wellicht meer kans dat je iets kunt eisen.
De meeste kans heb je natuurlijk als je gewoon langs gaat en vraagt (en niet eist) of je er weer kunt werken.