Ik ben mijn AH Plaza gebruikersnaam vergeten weet iemand hoe ik dat weet ? wachtwoord weet ik wel ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K
Castle
10 jaar geleden
Bij de meeste browsers kun je logins en wachtwoorden opslaan. Bijvoorbeeld Firefox dan:
EXTRA --> OPTIES --> Tablad BEVEILIGING --> OPGESLAGEN WACHTWOORDEN. heb je zoiets al geprobeerd?

Antwoorden (1)

Op de site vind ik dit:

Ben je werkzaam in een winkel? Neem dan contact op met je Manager en probeer samen nogmaals je gegevens op te halen, op een winkelcomputer.
De manager mag een call aanmaken bij het SSC als ook deze poging mislukt. Zorg ervoor dat je je pincode beschikbaar hebt voor je manager.
Werk je niet in een winkel? Neem dan contact op met 255255.