Kan ik met het profiel Natuur en Techniek diëtiste worden?

Profiel Natuur en Techniek met de keuzevakken biologie en wiskunde D op HAVO4

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan met ieder profiel op havo een studie diëtetiek doen en aangezien scheikunde en biologie belangrijke vakken zijn daarvoor is het idd wel handig om een natuurprofiel te kiezen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dit kan, eigenlijk maakt het niet eens uit welk profiel je kies, maar soms zijn de vakken erin wel handig voor later. Je krijgt ook biologie bij het profiel NT dus dat is al erg handig als je diëtiste worden wil.
Ik hoop dat ik je vraag heb kunnen beantwoorden:) suc6!