Eeen CHEFkok verdient aan het begin 1850 per maand en op z'n top zo'n 2500. Een gewone kok zal wel wat lager beginnen, ik schat zo'n 1500 en 24 uur ervan zal dus neerkomen op ongeveer 1000 per maand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ongeacht leeftijd, cao, werkervaring?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat toch ook AAN HET BEGIN... dus aan het begin van de carriere. Later kan dat meer worden inderdaad, net zoals de chefkok.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke; ongeacht leeftijd en cao?
(dan laten we even werkervaring buiten beschouwing)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beginloon is beginloon, verder weet ik het ook niet Ytje. Alleen voor de chefkok heb ik gegevens gevonden en daar staat keurig de werkervaring bij. Je weet net zo goed als ik dat een 17 jarige minder loon krijgt dan iemand van 23 of ouder vanwege het minimumjeugdloon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wel, maar je had er beter bij kunnen zetten (of er alsnog bij zetten) dat het afhankelijk is van leeftijd en cao ed, aangezien vraagsteller dit blijkbaar niet weet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kom je er bij dat het afh is van de CAO? Een CAO is een CAO, die is niet opeens anders bij een ander bedrijf. Verder staat er duidelijk bij dat het om het beginsalaris gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet elk restaurant heeft een CAO uberhaupt, en niet elk restaurant heeft hetzelfde CAO.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat er maar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat er maar 1 horeca CAO is ytje....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Luister, je hebt een Horeca CAO..dat is een CAO.
Je hebt ook restaurants die géén CAO hebben.
Niet elk restaurant heeft een Horeca CAO.
Dat bedoel ik te zeggen.
Niet elke supermarkt (bijv. frenchise) heeft VCL CAO..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zegt dat niet elk restaurant dezelfde CAO heeft maar je bedoelt dat niet elk restaurant de CAO aanhoudt, dat is iets anders. Minimumloon is minimumloon overigens....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat minimumloon dat begrijp ik inderdaad, maar als een restaurant een CAO heeft moet hij die CAO aanhouden. Niet elk restaurant hééft die/of een CAO.