Ik zoek een bijbaantje voor de dinsdag avond, iemand een goed idee?

ik ben 15 jaar en een restaurant valt af want die zit niet in de buurt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Callcenter werk verdient erg goed! Ik weet niet of ze ook mensen van 15 jaar zoeken, als je 16 bent is dat sowieso een aanrader. Onder de 16 heb je wel toestemming van je ouders nodig om te gaan werken. Ik zou zeker eens proberen bij een callcenter! Dat zijn vaak ook avondbaantjes.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 goeie tip!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan :) Je kan ook op www.bijbanen.nl kijken, of even surfen op internet voor vacatures bij jou in de buurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede tip inderdaad. Maar ik moet je er wel bij vertellen, het werk is dodelijk... Aan het eind van de avond kan je niets anders dan continu dat riedeltje in je hoofd blijven herhalen... Op den duur wordt dit wel minder, maar erg goed voor je geestelijke gesteldheid is het niet, zegmaar..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaah, nee klopt, maar het staat ook mooi op je cv: commerciele ervaring. Als je leuke collega's hebt en er zelf het best van maakt is het prima te doen. En je verdiend zoveel meer als andere baantjes, dat werkt ook motiverend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vond in de kweker werken al dodend voor de ziel.... de hele tijd achter elkaar dode blaadjes uit planten halen.... uuuuuren achter elkaaar op de zaterdag ochtent. en daar kreeg ik dan 3.5 euro per uur voor. hoeveel krijg je voor callcenter ongeveer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de een keer ik 9 euro op 17-jarige leeftijd, maar volgens mij deed de leeftijd er niet toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Keer = verdiende (goeiemorgen!) 9 euro per uur*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gruwelijk goed loon!

Andere antwoorden (6)

Oppassen op kinderen in de omgeving.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn er geen supermarkten open bij jou in de omgeving in de avonduren? Je zoudt natuurlijk vakken kunnen vullen.
Op kinderen kunnen passen. Ga anders eens langs bij een uitzendbureau, misschien hebben zij wel wat.

Ik heb trouwens vroeger folders rondgebracht en dat was alleen op de dinsdag. Dus je zou ook eens kunnen informeren bij de drukkerij van de folders die bij jou in de brievenbus vallen.
Informeer eens bij sportverenigingen bij jou in de buurt, misschien iets in de kantine ofzo???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
( reclame) folders bezorgen misschien of helpen in een sportkantine? Misschien zijn er ook supermarkten die `s avonds de vakken vullen.

Toegevoegd na 5 minuten:
(Zie dat iemand gelijk met mij was maar iets eerder afdrukte). Misschien ergens nog schoonmaken?
amc
14 jaar geleden
Als je 15 jaar bent en je wilt op een doordeweekse 'schooldag' werken mag je volgens de wetgeving 2 uur werken. In het weekend maximaal 12 uur en met schoolvakantie mag je wel volledig werken.

Er zijn vele verschillende bijbaantjes mogelijk
1. Telemarketing
- Krantenbezorger
2. Folders rondbrengen
3. Vakkenvuller
4. Cafetaria medewerker
5. Caissière
- Magazijnmedewerker
- Receptioniste of telefoniste
- Bloembollenpeller
- (Kleding) winkel
6. Oppassen

Alleen wordt het iets moeilijker op de dinsdagavond.. (Alles met een cijfer ervoor is eventueel mogelijk)
Je kan natuurlijk kijken wat er bij jou in de buurt is, eventueel kun je ook langs bedrijven en winkels in de directe omgeving gaan.

Je kunt via internet zoeken, bij vriend(inn)en informeren, langs gaan, wijkblad bekijken..

Heel veel succes met het vinden van een bijbaan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuinieren, kleine klusjes doen voor oudere mensen. Honden uitlaten. Oppassen.

Plaats een advertentie bij de plaatselijke supermarkt dat je een bijbaantje zoekt. Zet er ook bij wat je allemaal kunt.

Als je 15 bent is 3.50 per uur heel normaal hoor. Meer zul je niet snel krijgen. Je kunt ook een klus aannemen voor een vast bedrag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan iedere buurman/vrouw in je omgeving vragen of je voor een bepaald bedrag z'n auto 1x per week/maand wat dan ook mag wassen.

Als je het goed doet, verdien je lekker veel geld!