Wat gebeurt er met bijdrage personeelsvereniging bij einde dienstverband?

Wat gebeurt er met de bijdrage die ik maandelijks afdroeg aan de personeelsvereniging nu ik uit dienst ben? Er is overigens nooit wat georganiseerd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Daar gebeurt niets mee. Dat jij jarenlang uit vrije wil (dit kunnen ze niet verplichten) hebt betaald zonder eens te vragen wat ze met dat geld doen is jouw fout.

Je kunt het niet terug krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ik niets terug krijg had ik wel verwacht, maar misschien dat er uitzonderingen zijn. Er was anderhalf jaar geleden wel sprake van dat er wat georganiseerd werd maar is er uiteindelijk niet van gekomen. Overigens zijn er nooit vergaderingen e.d geweest, en statuten heb ik nooit gezien. Het was een klein bedrijf met maar 5 werknemers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft geen vergaderingen te houden bij zo'n klein bedrijf. Jammer dat je nooit eens gevraagd heb wat ze met dat geld gingen doen. Hoeveel was het per maand? Was het niet een soort lief+leedpot?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was €10 /mnd.. niets aan te doen. We zouden een uitje hebben, zou door 2 man geregeld worden nooit meer wat van gehoord.
Zal je net zien zitten ze volgende week met z`n allen aan het bier en ik thuis in de WW Ik weet wel genoeg, hier laat ik het maar bij. Bedankt voor de reactie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het een boel geld, ik zou vragen of je er wat van terug kan zien gezien het feit dat je er nooit voordeel aan hebt gehad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is zonde van het geld, maar gezien het verleden wil ik me er niet teveel meer mee bezig houden. Het was me er meer om te doen of er juridisch grond voor was. In ieder geval bedankt voor de reactie.