hoe word ik gigolo?

Ik wil graag zelfstandige gigolo worden.. ben op een site 1keer gebeld... hoe word je een succesvolle gigolo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K

Antwoorden (1)

Allereerst moet je je inschrijven bij de kamer van koophandel als zijnde zzp'er.

Daarna zul je moeten adverteren. Als je kwaliteit levert zal je via mond op mond reclame vanzelf je klantenbestand kunnen uitbreiden.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Zelfs in dit geval is het toch echt mond tót mond reclame....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hihihi
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Freudiaans foutje... ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geen foutje denk ik! :))