ik zou graag een beroep bij uitoefenen van thuis uit aangezien ik zelfstandig ben . maar wat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iets waar je goed in bent en leuk vindt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je zelf al niet kunt bedenken wat je zelf zou kunnen doen uit huis, dan denk ik niet dat het uberhaupt handig is om voor jezelf te beginnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb ondertussen 2 j zelfstandig een zaak met weinig tijd maar zou graag af en toe eens afwisseling hebben .. :D

Antwoorden (1)

Je kunt postbezorger worden bij Sandd of gewoon bij post.nl