Welke beroepen kan je uitoefenen na de studie 'Commerciële Economie'?

Welke beroepen kan ik uitoefenen na de studie Commerciële Economie? En wat houden die beroepen precies in?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.han.nl/opleidingen/bachelor/commerciele-economie/vt/beroep/#comp00004684d28800000019587d2b

Het beste antwoord

De HBO opleiding bereidt je voor op een groot aantal functies:

productmanager
medewerker verkoop binnen- of buitendienst
inkoper/ hoofd Inkoop
account manager
sales manager
intercedent
marketing manager
bedrijfsleider/vestigingsmanager
marktonderzoeker
pr-medewerker
zelfstandig ondernemer
commercieel adviseur

via de bron kun je op al die beroepennamen klikken en meer informatie krijgen.