De meeste bedrijven die thuiswerk aanbieden hanteren een minimum leeftijd van 18 jaar.
Amadea
11 jaar geleden
Thuiswerk mag je doen vanaf 13 als je je aan de overige voorwaarden houdt voor werk van 13 jarigen qua tijd en andere zaken.

Of je aangenomen wordt is natuurlijk een ander verhaal maar onder toezicht mag jij als 13 jarige werken. Vanaf 15 jaar is er ook geen toezicht meer nodig.

Toegevoegd na 2 minuten:
Waar je het vindt is de grote vraag (tenzij je folderwerk ook onder thuiswerk verstaat) omdat thuiswerk zo gewild is dat ze daar eigenlijk nooit vacatures voor hoeven te plaatsen. Een beetje mond-tot-mond reclame is voldoende.

Alle oproepjes die je wel vindt op internet zijn vrijwel zeker nep en er alleen om jou geld af te troggelen, ook al zeggen ze van niet. Pas daar dus voor op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan je misschien een beetje op weg helpen?

Thuiswerk leeftijd verschild, er zijn 2 soorten thuiswerk met ieder een eigen leeftijd's categorie, 13 of 15 jaar.
Daarnaast is thuiswerk erg geliefd omdat jongeren/volwassenen met een uitkering ook thuiswerk mogen doen.

Je hebt 2 verschillende soorten thuiswerk, De ene categorie valt onder ''Loodswerk''
Dat houd in dat je dan met je opdracht gever en soms collega's samen in een ruimte thuiswerk aan het doen bent, Je krijgt hiervoor een contract (Vaak 2 tot 4 uur) het werk dat je dan doet is volume werk, dat hou in : Teveel om mee naar huis te nemen,
Je kan het vergelijken met het aanspelen van ogen op een knuffelbeer.
Voor loodswerk moet je minimaal 15 jaar.

Je hebt ook (Thuis)Thuiswerk. Dat houd in dat je thuiswerk mee naar huis neemt, Dit werk verschilt heel erg. De ene keer is het planten kaartjes aan een stokje klikken, En per 25 kaartjes bundelen om een elastiek, en de andere keer is het enveloppen dicht plakken, Thuiswerk is gemakkelijk werk, maar het kost veel tijd, en levert weinig op,
Bijv. 1000 Planten kaartjes stokken, je bent ongeveer 1.5 / 2 uur bezig en verdiend hiermee 3 euro, Enveloppen dicht plakken is meer volume werk, 1000 enveloppen dicht duurt ook ongeveer 2 uur. maar verdiend 7.- omdat je komt te staan met ongeveer 5 dozen, uiteraard wilt je opdrachtgever jou alleen als je ook grote partijen kan op komen halen zoals, 5.000 of 10.000 stuks, Anders zijn er zat anderen die in de rij staan.

Een auto is noodzakelijk anders is thuiswerk niet te doen. Aan thuiswerk zit vaak ook een target dat houd in dat je soms een order krijgt waar je minimaal 20 uur over doet maar dat al met 2 dagen terug op de zaak moet zijn, Dat houd dus in dat je de huishouding moet laten voor wat het is, en gewoon werken tot je er bij neer valt. Paar keer zeggen 'Nee sorry ik kan niet' of ' Nee sorry, Dit werk wil niet niet', dan houd het op. Daarnaast is thuiswerk WIT. En zijn de bedragen die ik net opnoemde netto.!

Let op: Er zijn erg veel oplichters aanwezig, Zo stikt brabant, Limburg, utrecht, En groningen van de oplichters. Vele zullen je werk geven, Maar vervolgens niet uit betalen, Je kan er niets tegen doen omdat hun je zwart geld hadden belooft.
Let op: Er zijn ook veel oplichters aanwezig met een 0900 nummer. Die zullen je een half uur warm aan de lijn houden, paar keer in de wacht zetten, En vervolgens vragen om een ander tijd stip terug te bellen, Dit bel gesprek kost vaak 80 cent.