Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor vragen kan ik verwachten bij mijn sollicitatie als vulploegmedewerker?

Ik heb binnenkort een sollicitatiegesprek bij Dirk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoe je met mensen omgaat ( collega's en klanten) wat je verwacht van het vakkenvullen, en bij mij gebruikte hij ook een paar situaties zoals hij wilde me aannemen voor de groentenafdeling en gebruikte als voorbeeld: wat zou je doen als iemand iets afweegt en er later een extra appel bij doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Of je op tijd komt, je bereidwillig staat voor "voortkomende werkzaamheden", meer zal dat niet zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
toen ik ging solliciteren bij de AH vroegen ze ook naar mijn school, hobbys en sterke en minder sterke kanten. maar als het je eerste keer is zullen ze daar echt wel rekening mee houden. suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke tijden je vrij bent, of je flexibel bent, of je nog op vakantie gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze vragen naar jou motivatie waarom je hebt gesolliciteerd,
hoeveel uren je beschiktbaar bent
of je evt werkervaring heb betref vakantiewerk bijbaantjes etcetc

als jij jezelf blijft eerlijk en oprecht komt het goed

heel veel succes het gaat je lukken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom je graag wilt werken bij die winkel, hoeveel uren per week je beschikbaar bent, of je ervaring hebt, hoe je met de klanten om kunt gaan.
Dan vragen ze ook nog dingen die niet zo heel erg van belang zijn voor je baantje, zoals op wat voor school je zit, wat je hobby's zijn, hoe je thuissituatie is etc.
Bij mij vroegen ze ook nog of ik vaak ziek was en wat ik zou doen als er bijvoorbeeld een boze klant kwam.

En ten slotte vragen ze natuurlijk nog of jij nog vragen aan hen hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding