Kent iemand een goede site/bureau in regio Helmond waarbij ik iets kan bijverdienen?

Ik ga binnenkort in Helmond wonen en wil graag iets bijverdienen. Door alle websites zie ik het bos niet meer. Heeft iemand goede ervaringen met een bedrijf of website voor een bijbaan voor volwassenen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ieder goed uitzendbureau kan je aan een parttime baan helpen.

De telefoongids geeft 188 resultaten als je zoekt naar "uitzendbureau" in "Helmond": http://www.detelefoongids.nl/uitzendbureau/helmond/10-1/?oWhat=uitzendbureau&oWhere=helmond
Antoni
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb heel goeie ervaringen met een bedrijf genaamd Banners Broker. Het is een canadees bedrijf dat gevestigd is in Belize. Da's ietsje verder dan Helmond, maar dat maakt niet uit ;-)
Daar kun je een leuk centje bijverdienen door Affiliate te worden.
Het is een mediabedrijf die gespecialiseerd is in banner impressions. Als affiliate huur je dan steeds het gedeelte van populaire websites waar de banners staan. En in ruil daarvoor krijg je de opbrengst van de bannerviews (maar niet de banner clicks). En dat verdient bijzonder goed.
Dat kan ik iedereen echt aanraden.
Stuur me maar een PB als je er meer van wilt weten. Dan kan ik je precies uitleggen hoe het allemaal werkt, en je de manual doorsturen.
11 jaar geleden
grasmaaier
11 jaar geleden
waarom nou weer dat min duimpje ???