kan je als (hbo) jurist thuis werken vanuit turkije voor Nederland(se bedrijven/instellingen)?

dit omdat ik diploma hbo rechten heb en omdat ik zo graag in turkije wil wonen en daar geen baan kan vinden, vroeg ik me af of ik vanuit thuis(in mijn eigen kantoor in huis in turkije) kan werken voor de overheid/ juridische bedrijven/ advocatenkantoren in Nederland.
dus dan gaat alles via internet/e-mail/brieven. dit is voor mij ook beter , want ik spreek alleen Nederlands en niet turks! maar wil toch wel in turkije wonen. ik ben een
ik vroeg me af of dit mogelijk is , zo ja hoe gaat te werk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat is zeker mogelijk. Moet je wel een businessmodel hebben dat daarvoor geschikt is. Het meest geschikt is het bouwen van websites bijvoorbeeld. Voor juridisch advies zul je toch echt je client moeten kunnen ontmoeten en wanneer je juridische bijstand wilt geven dan zul je tevens voor de rechtbank moeten verschijnen namens je client. In eerste instantie zie ik hierdoor weinig mogelijkheden, maar als jij klanten vindt die de afstand en daarbij behorende ongemakken geen probleem vinden of je vindt een manier waardoor jij toegevoegde waarde kunt bieden vanwege je woon- en verblijfplaats, is het zeker mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is helaas niet mogelijk, alleen als je iets voor jezelf wilt beginnen. of je moet als soort tussen persoon of filiaal in turkije om nederlanders daar te helpen.