Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar worden taallessen Nederlands aangeboden voor dyslecten in de regio Den Bosch of landelijk?(Ik ben nu 20 en kan niets voor mijn doelgroep vinden)

Ik ben een student MWD van 20 jaar en loop nu stage. Tijdens mijn stage moet ik veel rapportages maken en dit gaat moeizaam omdat ik dyslexie heb. Weet iemand toevallig waar ik een taalcursus zou kunnen volgen om mijn taal bij te spijkeren? Het liefst in de regio Den Bosch

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
590

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als ik jou was dan zou ik een afspraak maken met de decaan, daar kun je op de hoge school terecht als je studie bemoeilijkt wordt door een beperking.
Met hem/haar kun je dan kijken naar een mogelijke oplossing voor de problemen waar je nu tegen aanloopt in je opleiding. Zij hebben misschien goede tips om met je dyslexie om te gaan en hoe je ondanks je dyslexie toch goede rapportages kunt schrijven. Ook heeft zij wellicht kennis van de sociale kaart, dus dat zij jou naar een voorziening in de buurt kan leiden die je helpt bij het verbeteren van je taal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding