Heb 2 weken geleden gesolliciteerd en nu nog geen antwoord wat te doen?

Ik heb 2 weken geleden gesolliciteerd bij de ah en kreeg vorige week een e-mail dat ik begin oktober zou horen of ze verder met me gaan of niet en nu nog steeds niks gehoord wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Ik zou het nog even afwachten. Voor mij is begin oktober de eerste week/eerste 10 dagen. Wacht af tot woensdag en mail dat netjes even terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou begin oktober bericht krijgen, wacht dan tot de derde week van oktober en als je dan nog niets gehoord hebt, kun je bellen en netjes vragen hoe het zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je na 1ste week oktober niets hoort een belletje of mailtje doen. Dan kom je assertief over. Dus ik zou volgende week contact opnemen.
Ik heb zoiets zelfs bij een interne sollicitatie gehad. Dat duurde zelfs veel langer. Telkens geinformeerd, op een nette manier. Op gegeven moment een mail gestuurd dat ik teleurgesteld was in gang van zaken en cc naar personeelszaken. Als je maar beleefd en netjes blijft.
Suc6 er mee.