Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Nee, het is geen zwaar werk. tenzij je het niet leuk vind, maar ik neem aan dat de mensen die er voor kiezen het hartstikke leuk vinden en ook graag vroeg op staan om al te beginnen!

Ik zou wel bakker willen worden als bijbaantje, maar dat gaat jammer genoeg niet i.c.m school
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het iedere ochtend vroeg opstaan lijkt mij wel erg zwaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
minder zwaar dan vroeger, wegens automatisering. Maar je zult vaak nachtdienst moeten draaien, als je gaat werken bij een echte of warme bakker. Vooral vrijdagavond zal geen uitgaansavond meer zijn, want dan is het echt vroeg beginnen. Maar de bakker die ik ken had het daar graag voor over
(Lees meer...)
anneliez
11 jaar geleden
'We zijn op de goeie weg', zegt Guido Devillé. 'Aspirant Baker promoot het beroep van bakker al vijf jaar en we zien een positieve kentering. We willen af van het imago dat bakker een zwaar beroep is met veel nachtwerk. We leggen de nadruk op het creatieve aspect dat er komt bij kijken. Bovendien waren er de jongste jaren zoveel technische innovaties, zoals een assortiment gekoeld deeg, zodat in de bakkerij het nachtwerk stilaan is verschoven naar dagwerk. Dat maakt dat jonge mensen zich opnieuw meer aangesproken voelen tot het beroep. We zien nu al het resultaat van deze imagobuilding. Er zijn opnieuw meer inschrijvingen in de bakkersscholen', zegt Guido Devillé.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding