ik wil graag helikopterpiloot worden. zit nu in 3HAVO welk profiel moet ik kiezen? 'k heb ook dyslexie en mijn ogen zijn -0.25 is dat toegestaan?

'k hoef niet perse helikopterpiloot te worden bij de luchtmacht. mag je met lenzen ook helikopterpiloot worden? wat kan ik het best kiezen als ik van de HAVO af kom? Zijn er meer eisen aan helikopterpiloot worden opgesteld wil ik dat ook graag horen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je vraag over je ogen. Dat is kennelijk geen probleem. Dyslexie wordt niet genoemd als reden om afgewezen te worden.

Kijk verder op de site over beroepen, hieronder.