Kun je in een oproepcontract een minimaal aantal uren zetten?

Toegevoegd na 10 minuten:
Wij zijn overeengekomen voor 24 uur werk te hebben, maar dan als oproepbasis, is dit mogelijk?

11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
per week?

Het beste antwoord

Ja, dat mag, maar het wordt dus GEEN nul-urencontact genoemd, maar een min/max-contract: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/arbeidsovereenkomst-en-cao/arbeidsvoorwaarden-oproepkrachten
Pieter2011
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat kan, dat heet een nul-urencontract
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een NUL uren contract met een minimaal aantal uren klinkt wel heel erg tegenstrijdig, niet dan, wel toch....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het minimale aantal uren is dan vanaf 0 tot meer - vraagsteller zegt later in haar vraag toevoeging dat het om minimaal 24 uur gaat. of het nul urencontract heet of imn-max, het is een overeengekomen contractvorm.