Zijn er bedrijven die je een baangarantie geven als ik mijn rijbewijs haal?

Eventuele studiekosten wil de bijstand wel betalen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Alleen als een soort van contract vooraf wordt getekend misschien. Maar dan nog kan een van beide partijen afhaken onder bepaalde voorwaarden.

Ik weet zeker dat voor buitenlandse arbeidskrachten die een visum nodig hebben om in NL te komen werken, ze wel degelijk een sponsorship krijgen van het desbetreffende bedrijf en dat is een soort van schriftelijke baangarantie. Maar daar kom jij wss niet voor in aanmerking.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
heb je daar een link van over de buitenlandse arbeiders en visum?
Nee. Er zijn veel, heel erg veel, werkzoekenden met rijbewijs. Naast een rijbewijs zul je dus een aantal kwaliteiten moeten bezitten die juist jou tussen alle anderen laat uitspringen.