Mag AH je inplannen buiten je eigen planning om?

Ik heb mijn planning doorgeven van alle ochtenden tot 14:00 en 2 avonden in de week van 6 tot 22:00

Maar toch blijven ze mij inplannen op tijden dat ik niet kan.
bijv. van 12 tot 18:00 kunnen hun dat zonder overleg doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
dat is geheel afhankelijk van je contract en welke afspraken je van tevoren hebt gemaakt. wat voor contract heb je?

Antwoorden (1)

Volgens de. Supermarktcao heb jíj ook recht van spreken. jij hebt ook inspraak op jou uren..vraag naar cao boekje..iedere supermarkt moet dat hebben..voor inzage personeel