Kok, ober, afwasser, kookwinkelshophouder, voedselleverancier, boer, kookgereifabrikant en zo kan ik nog wel even doorgaan.
paulus811
11 jaar geleden
alles rond een restaurant of keuken. Maar die zijn makkelijk te verzinnen van kok tot de groenteschoonmaker tot ober.
Dan heb je nog de landbouw, en het verwerken van de producten. dat kan bakker of slager zijn, maar ook operator aan de machine waar de soep of jam wordt gemaakt.
En dan heb je nog voedseltechnoloog:ontwikkelen van nieuwe productiemogelijkheden, (als er op de diepvrieskroketten staat: nieuwe formule, moet die formule door iemand bedacht en uitgewerkt zijn.
langer houdbaar houden van de producten,
dat soort dingen dus
en zo is er vast nog meer
anneliez
11 jaar geleden
Wat dacht je van een Traiteur en een Cateraar.