Hoe moet ik mijn (vmbo-t 4) boeken terugsturen naar vandijk ?

De adres ken ik al maar wat moet ik doen en waar moet ik dan naartoe met al die boeken? En hoeveel kost het dan voor ongeveer 10 boeken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.6K

Antwoorden (1)

Wanneer je de boeken niet op de aangegeven dag op school kunt inleveren, kun je deze ook voor 1 augustus 2012 opsturen naar Van Dijk Educatie naar onderstaand adres:

Van Dijk Educatie
Postbus 23
8260 AA Kampen

Bij verzending via het postkantoor ontvang je een verzendbewijs. Wij adviseren je dit bewijs te bewaren totdat je bericht van ons hebt ontvangen dat de boeken verwerkt zijn.
De kosten zullen, zolang je onder de 10 kilo blijft 6,75 zijn.