Als je 40 uur contract hebt en je werkt minder wordt je meer betaald dan het aangegeven salaris in hèt contract?

Wat is een verschil tussen een 40 uurige contract en een contract met minder uren?
Als ik nu 40 uur contract heb en ik werk maar 20.Wordt ik nu betaald op de aangegeven salaris In de contract of wordt het uur salaris dan meer.wat je ziet hoe minder uur cntract je hebt hoe hoger je salaris is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je bruto salaris per uur zal hetzelfde zijn. Je salaris per maand is wel afhankelijk van wat er in je contract staat. 20 uur per week of 40. Je NETTO salaris kan wel wat afwijken. Hoe meer je verdient hoe meer belasting je betaald. Maar het is altijd verstandig om een contract te kiezen met zoveel mogelijk uren. Werk je door toedoen van de werkgever te weinig dan zal hij je die uren toch moeten betalen. Vraag jij vrije uren of Dagen dan krijg je hetzelfde salaris alleen moet je opgebouwde uren inleveren