Waar kan ik een goede vakantiebaan vinden regio den haag?

Ik ben 21 jaar ik ben student elektronische muziek aan het conservatorium en ik wil graag de tijd van mijn vakantie nuttig besteden. Ik heb mijn rijbewijs sinds oktober 2011,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat vind je daar waar banen aangeboden worden en dat is niet hier. Ook gehoord van vacaturesites?
Het sterft er van.
Ook gehoord van uitzendbureau's ?
Den Haag heeft er genoeg.

Antwoorden (3)

En je vindt niet dat je daar een beetje laat mee bent?

Schrijf je in bij elk uitzendburo wat je kunt vinden, dan heb je nog wel kans.

Toegevoegd na 9 uur:
schrijf je ook hier in: http://www.uitzendbureau.nl/vacatures/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik sta nu voor lul door jou
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oja en als reactie op al je antwoorden van de laatste tijd: Iedereen kan googlen, een antwoord met enkel gekopieerde dingen van google is dus nutteloos in mijn mening.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet men geen vragen stellen die men kan googlen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je wilt een GOEDE vakantiebaan en je denkt op vrijdagavond 6 juli dat dat een goede dag is om daar naar te gaan zoeken? Ik sta toevallig ingeschreven bij http://www.uitzendbureau.nl/vacatures/ en je wilt niet weten hoeveel GOEDE vakantiebaantjes daar voorbij kwamen de afgelopen maanden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
StuartBreil92
Als jij je zo snel "voor lul" vind staan,
met je 21 jaar,
wordt een baantje dan ook niet moeilijk? En als jij met je 21 jaar niet denkt aan al die vacature-sites en uitzendbureaus etc. etc...........hoe zit het dan
met je initiatief?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zo lullig doen mensen, als je 't antwoord denkt te weten beantwoord het op een goede manier, en niet dat iemand zich ervoor moet schamen net als die andere 2 antwoorden. Liefde mensen:)
Gewoon bij winkels/restaurants/bedrijven waar je wil werken, naar binnen stappen en vragen of ze je kunnen gebruiken! Komt spontaan over. Succes! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koerierwerk, tnt post etc nog een optie? Je hebt in elk geval je rijbewijs.