Mag je alleen een pand afsluiten?

Toegevoegd na 16 minuten:
Het is de bedoeling dat ik het pand waar ik werk alleen moet gaan afsluiten,mag een baas dit van je eisen ondanks je bezwaar?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het hangt een beetje van je positie af. Er zijn geen regels dat je dit niet alleen MAG doen. Het is misschien een beetje onhandig van je baas, als jij aangefet dit niet te willen, het toch van je te vragen. Maak zowieso duidelijke afspraken met je baas over wat te doen in noodgevallen. Stel e staat iemand voor de deur te wachten, wat doe je dan. En wie is er verantwoordelijk als er 's nachts ingebroken wordt en het alarm is niet afgegaan ed. Je kan het natuurlijk zien als een groot compliment dat je baas je hiermee vertrouwt. Uiteindelijk is het afsluiten niet zo'n big deal natuurlijk, tenzij je bij een grote winkelketen of bank werkt. Je maakt je immers ook geen zorgen over het afsluiten van je voordeur of de deur van je gehuurde vakantie woning?

Nee! Daarbij heb je assistentie nodig van het gas-, electriciteits-, en waterleidingbedrijf.....

Als jij de eerste en de laatste bent die bij het gebouw aankomt c.q. weggaat lijkt het met logisch dat jij het pand opent/afsluit. Heb zelf regelmatig in mijn verleden dit moeten doen en heb hier nooit geen problemen mee gehad. Natuurlijk ligt het aan het bedrijf waar je over praat. Ik zou niet graag iedere dag een juwelierspand openen en sluiten in mijn eentje. ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100