Op welke dag krijg je uitbetaald bij Olympia uitzendbureau?

Als je wekelijks uitbetaald krijgt op welke dag krijg je dan uitbetaald?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
23.3K

Het beste antwoord

Hoi DiJockey,

Je krijgt uiterlijk vrijdag uitbetaald bij Olympia Uitzendbureau.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is afhankelijk van de bank die je hebt, maar uiterlijk vrijdag staat het op je bankrekening.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het goed is betalen ze op de uren uit die je gewerkt hebt en niet op de dagen dus zeg maar je hebt hebt 12 uur gewerkt dan betalen ze gewoon 12 uren uit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal krijg je op woensdag de uren uitbetaald van de week ervoor.