Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet wat ik hier moet invullen: Bevoegd om in de EU te werken? (zie uitleg)

Ik ben bezig met een sollicitatie, in de beveiliging, en daar staat een keuze menu, mogelijke antwoorden: Ja of Nee

Ik mag gewoon werken in Nederland, maar betekend dit dat ik ook in de hele EU mag werken?

733

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, je mag in andere landen van de EU werken.

Lees het hier:

http://www.europa-nu.nl/id/vha4ozv8cev0/werken_in_een_ander_land_in_de_europese

Volgens de Europese wetgeving hebt u het recht om in een ander EU-land in loondienst of als zelfstandige te gaan werken, er werk te zoeken, of er uw pensioen te genieten.
U moet dan op dezelfde manier worden behandeld als de burgers van dat land. Een aantal rechten die u als werknemer in de EU i hebt, gelden ook voor uw huwelijkspartner en uw familieleden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is moeillijk om te beoordelen vanaf hier, dus het beste om aan het bedrijf zelf te vragen.

Ik kan me twee betekenissen bedenken:
* Kan u in heel de EU te werken? Als je de Nederlandse nationaliteit hebt dan kan dat. Sommige werkvisa zijn slechts beperkt tot Nederland.
* Bent u bevoegd om in heel de EU te werken? Heeft u de juiste diploma's daarvoor?

Succes met solliciteren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ja dat probleem had ik dus ook :-) maar anders laat ik hem wel open.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding