Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke beroepen zijn er voor avondmensen?

Ik vind wel beroepen in de avond maar die zijn vaak onregelmatig, dus laat vroeg etc.

Toegevoegd na 2 minuten:
en dan niet in de horeca

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Veel werk is er bij websites, bijv bol.com. Die moet alle orders die 's avonds binnen komen nog verwerken.

Zo ken ik ook werk bij bijv C&A in het magazijn wat 's avonds is.

Dan niet in de horeca, maar misschien wel bioscoop of toneel: dus licht en geluid bij het toneel of alle andere zaken daar. Natuurlijk ook crewlid bij bands, muziekvoorstellingen dus.

Dan zou je nog bij die wisseldiensten kunnen kijken zoals buschauffeur, machinist etc of je toch alleen de middag en avond kunt krijgen want vaak is de ochtend/dag meer gewenste en je hebt altijd ochtendmensen natuurlijk.

Toegevoegd na 43 seconden:
Beveiligers werken ook vaak 's avonds/'s nachts maar ik denk niet dat jij dat bedoelt omdat je liever 's middags/'s avonds werkt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dit is denk ik gewoon het beste antwoord, bedankt voor je ideeen!

Andere antwoorden (1)

Misschien leraar bij een avondschool voor volwassenen - maar of je daarvan kan leven??? Bovendien is de studie hiervoor natuurlijk wél overdag....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding