De jobs waar ik een opleiding ICT Technicus voor nodig heb moet ik dan int weekend werken?

Toegevoegd na 1 minuut:
En wat zijn die jobs zoal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan systeem of netwerk beheerder worden, of welke richting dan ook. Voor alle jobs geld, dat je bij sommige af en toe moet over- en/of weekend werk moet doen, maar er zijn ook werkgevers, waar je b.v. in ploegen dienst moet werken, kortom: Het ligt niet zozeer aan het type vak wat je kiest, echter meer aan bij welke werkgever je gaat werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ken nogal wat it'ers wn. Die moeten vaak s'avonds en in het weekend werken omdat dan de servers uit kunnen