Ik zeg al vanaf de 2de klas lagere school dat ik net zoals mijn vader directeur wilde worden. En laat ik dat nu ook al een tijdje zijn.;-)

Toegevoegd na 37 seconden:
O ja...

Dat zei ik op de middelbare school dus ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb alles aangepakt om aan geld te komen tijdens mijn opleiding.
Maar mijn doel was administratief medewerkster te worden en ben het ook geworden. Onderaan begonnen en uiteindelijk toch hogerop geklommen op een juridische afdeling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja! Had ook niet bijzonder veel wensen > butler, beeldend kunstenaar, touringcarchauffeur, docent frans, creatief therapeut. Voor dat laatste ben ik nu actief aan het studeren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eeeh nope.... Ik wist namelijk niet wat ik wilde worden in die periode! Maar ik ben er blij met mijn winkel, en had dit willen worden als ik toen wist wat ik nu weet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had geen idee wat ik wilde worden. Het is een moeilijke tijd om dan beslissingen over de toekomst te nemen. Maar uiteindelijk heb ik mijn werk en hobby gevonden. Zonder gerichte opleiding ben ik erin gerold en heb na een klein uitstapje (een eigen bedrijf) toch weer voor het vak van HRM gekozen. Voor mij is dit het boeienste beroep dat ik kan bedenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn beroep was toen nog naar middelbare school ging. Was een goeie voetballer worden. Maar helaas net andersom een goeiebasketballer geworden... Maar ben er gelijk mee gestopd. Was niks voor mij.
En nu zit ik in de W.W.
Erg he,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toen ik klein was wilde ik dierenarts worden of moeder...

het laatste is zonder enige omweg gelukt en dierenarts ben ik niet geworden... via een omweg van dierenartsassisitente, tuinvrouw, kinderboerderijhoudster, wereldwinkelbediende, peuterjuf en danstherapeut werk ik nu al enige jaren geheel naar mijn zin met verstandelijk beperkte volwassenen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikke niet! Ik wilde toen "manager" (dat klonk wel interessant, maar wist amper wat het inhield) worden, of zelfstandig.
Gelukkig ben ik geen van beide!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In overeenstemming met de door mij gekozen opleiding zit ik nu nog steeds in het vak welk ik op de middelbare school gekozen heb alleen in een andere tak van mijn beroepgroep,en in loondienst in plaats van een eigen bedrijf wat mij destijds ideaal leek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikke niet... Ik wilde kok worden.. Dat heb ik echter een ½ jaar volgehouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb gewoon auto monteur geleerd en afgemaakt,maar nooit in een garage gewerkt.
doordat we achteraf woonden,had ik toen ik 20 was wel 7 auto,s,hele dagen thuis sleutelen gewoon hobby.
doordat we thuis een stuk land hadden heb ik altijd groentes verbouwd,alles voor de verkoop,en 12 jaar aan de groente veling gewerkt.totdat deze ging fuseren.
nu werk ik alweer 18 jaar bij een kringloopcentrum,het mooiste werk wat er is hele dagen onder de mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wou professor , journalist en vrachtwagenchauffeur worden. Het eerste heb ik waargemaakt , het tweede een paar jaar bij een persagentschap, het derde nooit omdat de romantiek van TIR - vrachtwagenchauffeur (Les ROUTIERS) verdwenen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wilde immer buurman worden, maar is dat wel een beroep?