In de schoonmaak, produktiewerk.
Maar je kan ook langs uitzendbureau's, die kunnen je helpen zoeken evt i.c.m. een opleiding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
!!!!!!!!!

Andere antwoorden (2)

In het magazijn van bijvoorbeeld en bouw- of supermarkt. Je kunt ook gaan afwassen, hiervoor heb je geen diploma nodig, en aangezien je niet met klanten in aanraking komt, hoef je de Nederlandse taal ook niet perfect te beheersen.

Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer het eens in de zorg, misschien zelfs in een werk/leer traject en sleutel dan gelijk wat aan je nederlandse taal, perfect zal echt wat overdreven zijn, gezien het feit dat Friezen zelf ook vaak geen perfect Nederlands praten net als 95% van de rest van de Nederlandse bevolking.