Kan je een verklaring na 4 jaar aanpassen? Die je bij dep politie hebt gedaan omdat er aangifte tegen je is gedaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

nee, een verklaring aanpassen kan niet. wel zou je evt een aanvullende verklaring kunnen afleggen. tenminste als de zaak nog in onderzoek is. dat is natuurlijk nog maar de vraag na 4 jaar.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn neefje was toen 7 jaar en bang voor de politie er zijn hem toen woorden in de mond gestopt en kan het nu hij 12 is veel beter vertellen
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
is de zaak al voor de rechter geweest?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hij was toen 7 jaar er zijn verder geen stappen ondernomen. Hij is nu bang dat hij niet bij de politie kan werken kunt u me daar meer over vertellen?
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
als er verder geen stappen zijn ondernomen, is het ook niet van belang om een andere verklaring af te leggen nu. hier wordt toch niks meer mee gedaan. gezien de jonge leeftijd, 7 jaar, zal dit je neefje niet snel achtervolgen bij een latere solliciatatie bij de politie. tegen de tijd dat hij 18 is, zijn de gegevens allang uit de politiesystemen verwijderd om wat voor aangifte ging het trouwens?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
onderkleding dus broek en ondergoed omlaag doen en 1 keer aanraken volgens mij. Zal dit nog steeds zijn sollicitatie later bij de politie niet belemmeren?
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
er is aangifte gedaan tegen je neefje dus? en bij wie had hij dat gedaan? een leeftijdsgenootje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
diegene was iets ouder volgens mij denk aan 9/11/12 en ja tegen hem is aangifte gedaan
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
laat de zaak rustig is mijn advies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke prima bedankt dan weet zijn moeder dat!