Hoe kan je het snelst folders lopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet, ik heb het een paar jaar geleden ook gedaan, omdat mijn baas zei dat je er wel aan gewent raakt en het dan binnen een uur af hebt. Ik was geloof ik na 3 maand nog steeds 3 uur bezig ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rennen? :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na elke keer evalueren en je komt er vanzelf wel achter wat efficiënter kan. Waar tijdwinst zit
Deze vraag zul je dus zelf moeten beantwoorden.

Het beste antwoord

Zorg voor vervoer zodat je alles niet hoeft te tillen maar loop NIET met een karretje. Reken uit voor hoeveel huizen je het tegelijk kan tillen en zorg dat je rondjes van en naar je fiets/karretje/kinderwagen terug niet groter zijn.

Loop zo min mogelijk ZONDER folders in je hand (dus niet een hele rij van de straat en terug langs die huizen maar twee rondjes met je fiets/kar midden in de straat).

Ervaring als postbode en ik zie je collega's het heel vaak verkeerd doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach als je snel wilt zie je zelf snel genoeg hoe het sneller kan. Ik zie pubermeisjes het samen doen waarbij ze om en om een huis doen en dan ook nog eens vaak stil staan om verder te kletsen.

Andere antwoorden (3)

Zorgen, dat je alleen flats krijgt om te bezorgen.
daar zitten de brievenbussen lekker dicht op elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je skeelers hebt gaat het ook heel snel. Het probleem is wel dat je dan geen fiets kunt meenemen. Dan kan je evt wel een karretje meenemen.
S6
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Skeelers hebben alleen voordeel als er grote stukken TUSSEN de huizen liggen en als de voortuintjes niet uit smalle stoepjes bestaan, geen grind hebben of andere ellende. In die gevallen loop ik echt veel harder op mijn schoenen hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Traplopen lijkt me ook moeilijk op skeelers.
rondjes lopen en zorgen waar je begint ook weer eindigd zodat je geen loze ruimtes terug moet zonder folders kost alleen veel tijd