Heeft een middagdutje op het werk vaak een gunstige invloed op de prestaties op het werk?

Een middagdutje gaat vaak ten koste van de middagpauze. Een dutje in de baas zijn tijd zal vaak niet worden geaccepteerd. Maar kan het juist in het belang van de baas zijn als werknemers een dutje doen? 10 minuten kan misschien voldoende zijn voor sommigen. Het hoeft niet liggend op een bank, maar ook in een (kantoor)stoel. Is er iemand, die een filmpje kan laten zien van een slapende op het werk?

12 jaar geleden

Antwoorden (2)

soms is het net genoeg om er idd wat energie mee op te doen, je mag in je eigen pauze toch doen wat je wilt...
http://www.youtube.com/watch?v=ANeWn5gP_F0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door een powernap stijgt je arbeidsproductiviteit. Je wordt creatiever, je krijgt meer energie. Bovendien word je er scherper van: je geheugen werkt beter en je maakt minder fouten. Diverse onderzoeken hebben dit aangetoond. In veel delen van de wereld komt het doen van een dutje overdag dan ook veel voor.