Wat voor stage werk kan ik doen? (lees beschrijving)

Ik loop nu 2 weken stage bij de Kruidvat en kreeg de vraag wat ik morgen wil doen (behalve kassa). Daarom vraag ik aan jullie wat ik allemaal kan doen want ik heb al vakken gevuld, gespiegeld en de vracht. Wat kan ik nog meer doen????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de vraag is wat wil je ben je een m of een f
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
v sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twee keer de zelfde vraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je daar al 2 wk rond loopt hoor je zelf te weten wat er nog meer gebeurd in de winkel, hoe moeten wij dat beter weten?

Antwoorden (2)

Voorraad controle. Dit geeft meer verantwoordelijkheid en het zorgt voor afwisseling op je stageplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je van je school geen lijstje gekregen van dingen die je zou moeten leren?
Er staan meestal ook nog de volgende dingen op;
- Klachten afhandelen,- Klant-contact (bv. helpen met het juiste product uitzoeken), - Nieuwe bestelling doen, - bestelde artikelen nakijken, - schoonmaken, - beveiliging...

Ik denk je het best even contact op kan nemen met je stagebegeleider van school, want er zitten echt wel leerdoelen aan een sage vast!