Hier is geen eenduidig antwoord op te geven. Het verschilt nogal is welke sector je werkzaam bent en wat voor verantwoording je draagt. Ik bedoel hiermee, ben je uitvoerende of leidinggevende, hoe groot is de ICT in je bedrijf, ben je alleen verantwoordelijk voor het onderhoud van een netwerk of ben je mede ontwikkelaar van systemen.....In de ICT zijn zo veel mogelijkheden, die niet allemaal gelijk beloond worden.
12 jaar geleden
Wat een ITC-er verdient is verschillend. Dat ligt er veel aan welke richting je in gaat, hoeveel kennis je van bepaalde dingen hebt en of je iets voor jezelf gaat doen. Dus een bedrag kan ik je niet geven.

Ik denk dat je met netwerken het meest zult verdienen. Wie maakt er tegenwoordig geen gebruik van? kijk bijvoorbeeld naar de telecommunicatie bedrijven. Ook websites maken kan veel opleveren, maar ik denk dat je daar te veel voor moet doen, om daar uiteindelijk veel mee te verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een helpdeskmedewerker ICT verdient gemiddeld zo,n 1593 netto,
een Software of Multimedia ontwikkelaar netto 1747,
een Webapplicatie developer (wo) netto 1900,
een systeembeheerder (hbo) netto 2093,
een software ontwikkelaar (wo) netto 2442 en een
Manager/directeur IT-bedrijf 2620.

Er zijn zeer veel verschillende functies in de ICT, maar dit geeft je enigszins een overzicht.