Wat is personal branding en wie kan mij daarbij begeleiden ?

Ik ben op zoek naar iemand die mij advies kan geven in Belgie of Nederland die mij zou kunnen coachen in mijn zoektocht naar nieuwe loopbaan perspectieven ?
Wie kan mij daarbij helpen, of heeft interessante suggesties voor mij ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Anke van Luyt heeft afgelopen week ee leuke avond gehad over personal branding.. en het is meer dan je denkt. bekijk haar site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie je daarbij kan helpen hangt sterk af hoeveel geld je er voor over hebt.
En in welke sector je je brand wilt vestigen
Dus bij welke doelgroep het speelt, en dus welke kanalen daarvoor het meest geschikt zijn
Welke promotie uitingen daar het beste bij passen
of je die zelf kunt maken
of er voorbetalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,

Ik begeleid mensen met Authentiek Personal Branding. Medewerkers en Managers Incompany en Zelfstandige Professionals.

Resultaat: vergroten van je loopbaankansen met en sterk onderscheidend en Authentiek Personal Brand.

Zie website: http://startconnecting.nl/personal-branding/

Mijn kantoor in Eindhoven. Eerste intake 1 uur gratis.

Hartelijke groet,

Erik Janssen
Start Connecting

M: 0633700947
E: welkom@startconnecting.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een uit het Engels overgewaaide term die zoveel betekent als naamsbekendheid krijgen. De sociale media LinkedIn, Twitter enz. zijn daar bij uitstek geschikt voor, Schrijf je in bij twee, drie of meer daarvan. Strooi kwistig met snedige en/of serieuze boodschappen, blogs enz. zodat mensen gaan denken: Zij/hij heeft wat te vertellen, aan te bieden. Je zit/staat bij wijze van spreken in een virtuele marktkraam en roept tegen de mensen wat je te bieden hebt, verse vis, groene en witte asperges of gewoon "gebakken lucht" zoals software en de eraan verbonden dienstverlening wel werd genoemd.

Ik kan e persoonlijk wel een beetje helpen met mijn ervaring, maar als je even goed leest wat ik zojuist schreef kun jezelf al een inhoudelijke richting aangeven.