Wat is per 1 januari 2012 het minimum uurloon van de horeca cao voor een 17-jarige zonder horeca diploma?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Kijk eens op onderste1e bron... Daar staat alles goed vermeld. Het ligt er vooral aan hoeveel uren je in totaal gaat werken die week.

om je wat zoekwerk te besparen...
17jaar

Bij 36 uur
€ 3,66 (3,63)

Bij 38 uur
€ 3,47 (3,44)

Bij 40 uur
€ 3,30 (3,27)

Hier komt wssl nog 8 a 9 procent vakantiegeld bovenop...

Toegevoegd na 2 dagen:
de bedragen zijn per uur, natuurlijk :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Nederland is bij de wet bepaald dat jongeren minder verdienen dan mensen van 23 jaar en ouder. jongeren van 13,14 en 15 jaar verdienen hetzelfde. Als 17 jarige verdien je bruto 3,30 euro per uur bij een werkweek van 40 uur. Daarbij komt 26 cent als vakantie toeslag. Dus totaal kom je op 3,56 euro per uur.

Toegevoegd na 6 minuten:
Hier gaat nog eens belasting vanaf dus netto zou je 2,88 euro over houden.