Hoeveel verdien je als stuurman op een groot prive jacht?

Hoeveel verdien je ongeveer als je stuurman bent op een groot prive jacht, zoals in Monaco of St tropez?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je verdient wat je waard bent, is gewoon marktconform salaris. Het zijn de randverschijnselen die het interessant maken, zoals de auto, de jet-ski, de reisjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gelijk doen als je de kans krijgt.

Als persoon die de auto parkeert verdien je ongeveer
€10.000,- per maand aan fooien.

ga maar na
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik werk er zelf als valet boy, ik weet niet waar hij werkt maar ik krijg geen loon. Ik leef en ik leef goed van de fooien die deze prachtige mensen mij geven in St. Tropez