Kun je je werknemers verplicht stellen tot het betalen van parkeer geld op eigen grond zonder enig (volledige) vergoeding?

Mijn partner werkt bij een bedrijf met een eigen parkeer gelegenheid. Maar voor deze parkeer gelegenheid moet betaald worden. Is het bedrijf verplicht voor deze kosten te zorgen voor de werknemers? (bijv. een gratis pas oid?) Kosten lopen aardig op en het loon is ook niet om over naar huis te schrijven...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

in de regel krijgt men een gratis parkeerpas,waarmee men de slagboom scanner kan activeren.als er een slagboom is.er zou hierover wat moeten staan in het arbeidscontract.anders krijg je een welles nietes situatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Natuurlijk mag dat. Waarom zou dat niet mogen? Je bent toch niet verplicht om je auto daar neer te zetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige juiste antwoord. +