Hoeveel verdien je per maand/jaar met werken bij Google?

Ik heb namelijk gehoord dat het erg veel was, vooral in verhouding met hetgeen wat je moet doen. En ik bedoel het Californische Googleplex, niet het Nederlandse.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Gezien wat Google is op dit moment en wat ze kunnen betalen, denk ik dat je alles kunt vragen...
Als je bij Google iets doet wat niemand kan, kun je een salaris vragen wat niemand kan... En ze kunnen het echt wel betalen die jongens van Google...

Het is een van de machtigste imperia ter wereld heden ten dage...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat de directeuren van Google inderdaad heel veel verdienen en daarvoor weinig (meer) hoeven te doen. Het meeste werk hebben ze al gedaan.
De schoonmaker zal daarentegen zal daarentegen wel een bescheiden salaris krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt er ook aan welke functie je hebt en als je een uniek en innovatief idee hebt zullen ze er heel veel geld voor over hebben.