Je hebt 2 soorten ingenieurs: op universitair niveau (IR)en op hbo niveau (ING).
1ste verdient uiteraard beter, afhankelijk van leefdtijd, ervaring, kennis en functie.
2e minder, maar ook daar zijn er uitschieters afhankelijk van je leeftijd en eigen kennis en kunde en moeilijkheidsgraad functie.
Kijk eens op loonwijzer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De burgerlijk ingenieurs verdienen 2.566 euro bruto. Na vijf jaar zitten ze boven 3.000 euro bruto. Na 20 jaar nadert het gemiddelde salaris in de ‘engineering’ de 4.000 euro bruto.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.vacature.com/blog/hoeveel-verdienen-ingenieurs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de rest!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind die 4000 euro wat aan de lage kant. Als het goed is, krijg je meer, zeker na 20 jaar ervaring.
Ik zelf heb mbo+ / hbo techniek en heb dit al na 20 jaar.