Als je solliciteert voor een functie als detentie toezichthouder, gaat je werkgever een screening doen bij de politie en justitie. Waar op zak je?

Hoe zwaar tel bijvoorbeeld een verkeersboete?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

"Gewone" verkeersboetes worden niet op naam geregistreerd en hebben dus ook geen invloed op een bewijs van goed gedrag.

Misdrijven staan wel geregistreerd en kunnen de afgifte van een bewijs voor goed gedrag in de weg staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn meerdere register bekend van bijvoorbeeld fraude. Hierbij gaat het altijd wel een veroordeling van een misdrijf, niet van een overtreding. Dat is een groot verschil. Misschien kan onderstaande link je meer duidelijkheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+