Ik wil naar het buitenland emigreren voor het werk wat ik doe. Hoe pak ik dit aan?

Ben 23 jaar, vaar voor me beroep en kan ik Australië 230.000 ( Amerikaanse ) dollars verdienen op jaarbasis. Ik wil dit een jaar of 15 doen en dan terug naar Nederland. Ik ben zelf nog nooit in Australië geweest en wil me vriendin mee nemen. Hoe pak ik dit aan en overtuig ik mijn vriendin?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zeg tegen haar dat je passie aan varen toebehoort, en dat je daar een flink bedrag kan verdienen met het werk dat je leuk vindt. Aan de andere kant laat zij dan wel haar vrienden en familie achter, maar als je echt iets voor haar betekent, dan is de kans er dat ze er mee in zal stemmen

Verkijk je je niet op het vele geld verdienen? Hoe zie jij het voor je? Hoelang ban je weg als je vaart. Zit je een paar maanden op een boot en je vriendin intussen in haar eentje in een vreemd land? Dan zou ik het niet gek vinden als vriendin zegt, ik blijf hier , kom jij iedere 3 maanden maar naar Nederland, dat moet je kunnen betalen met zo'n salaris. Denk er goed over na, zoek zoveel mogelijk info, en praat met je vriendin

Het is verschrikkelijk veel geld, maar?Kam mij voorstellen dat als je alleen was, je gelijk op het vliegtuig zou springen,maar je vriendin?als die er niet voor 100%achterstaat, zou ik toch maar eens achter mijn oren krabben als zij er niet achterstaat kun je er natuurlijk opwachten dat je relatie naar de knoppen gaat,als zij daar straks alleen zit in een ver buitenland. Kan zij niet hier blijven?dan ga je toch 5 jaar, en bezoekt haar regelmatig in nederland. In 5 jaar heb je zo veel verdiend,dat jullie jaren zorgeloos kunnen leven Wens je wijsheid..

Oke, met wat meer informatie wordt je voorstel steeds duidelijker en het probleem steeds kleiner. Je vriendin is dus per jaar 10 maanden alleen en ziet jou 4 keer per jaar voor 14 dagen, mits je niet opgeroepen wordt. En dat wil je een jaar of 15 doen. Even kijken, dat betekend voor jouw vriendin dat ze feitelijk moet beslissen het geld de eenzaamheid voldoende verzacht, of dat ze liever met jou samen tijd door brengt. Ik zou dit, gezien jouw uiterst zakelijke benadering, ook met haar zakelijk aanpakken. "Schat, ik bied je 20.000 US$ per maand [genoeg om een keer of 3 PER MAAND naar huis te vliegen en onderweg lekker te shoppen!] maar in ruil daarvoor zie je mij slechts 4 keer per jaar voor 14 dagen." Lijkt mij een verhelderend gesprek tussen 2 geliefde, waarvan ik graag het resultaat hoor. Hou je ons op de hoogte?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100