Hoe kun je het beste aan werk komen voor 2 of 3 maanden?

Ik heb het dan over ongeschoold werk. Ik heb het al geprobeerd bij diverse uitzendbureaus, maar die kunnen mij op het moment niet helpen.

Ik heb best wel plekken waar ik zou willen werken, maar ik weet niet of ik ze kan aanschrijven, aangezien ik maar voor zo'n korte tijd beschikbaar ben. Als ik bijvoorbeeld voor een jaar werk zou zoeken, zou het niet zo moeilijk zijn denk ik. Dan zou ik gewoon solliciteren als huishoudelijke hulp in een verpleeghuis (heb ik al eerder gedaan), in de thuiszorg of bijvoorbeeld in de horeca. Omdat ik maar voor 2 of 3 maanden beschikbaar ben en de uitzendbureaus mij niet kunnen helpen, weet ik niet zo goed wat ik kan doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (4)

Jumbo Supermarkten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou best als cassière willen werken, maar ik neem aan dat ze bij de Jumbo ook niet zitten te wachten op iemand die maar 2 of 3 maanden beschikbaar is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa, in sommige gevallen wel! maar niet geschoten is altijd mis! oftewel gewoon proberen!;) succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwangerschapsvervanging...
Niet geschoten is altijd mis.

Dat betekent: als je het niet probeert, dan krijg je zeker niks.

Dus:
Schrijf een brief naar alle instanties waar je wel zou willen werken, supermarkten, verpleeghuizen etc. etc.
En schrijf daarin hoe goed je bent en dat je 2 - 3 maanden beschikbaar bent.

Het zou zo maar kunnen dat men dan juist blij is met jou, omdat bedrijven toch vaak geen vast personeel kunnen / mogen aannemen
En omdat inhuren via een uitzendbureau voor bedrijven ook vaak duur is.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de kassen of bloemenveiling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vriendin was een ook een tijdje geleden op zoek naar een zelfde soort baan. Zij heeft toen via Luba een leuke tijdelijk baan gevonden in een ziekenhuis.
Deels schoonmaak, catering en linnenkamer.

Succes met zoeken. Blijf volhouden en vanzelf loop je tegen een organisatie aan die tijdelijk vervanging zoekt voor een zieke over zwangere medewerker.

(Ik weet bijna zeker dat ze op een van deze twee pagina's die vacature heeft gevonden, hoop dat je er iets aan hebt).