Wat zijn de belangrijkste wettelijke regels waar bedrijven zich aan moeten houden als het gaat om arbeidsomstandighedenbeleid?

Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zie de Arbowet en de link. Let op, het gaat voor werknemers niet alleen om lichamelijke dus fysieke aspecten maar ook om geestelijke aspecten, zoal psychische agressie, ongewenst gedrag, intimidatie, pesten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja super bedankt!

Andere antwoorden (1)

Dat zijn normale werk omstandigheden,het is niet
zo als het 22 graden is dat je een airco op je werkplek
krijgt,het is gewoon geven en nemen,dan hebben jou
baas ,en jij het naar je zin,toch?