Wat kan ik het beste als motivatie geven tijdens mijn sollicitatiegesprek voor BOA?

Ik wil gewoon werken en het maakt me niet zoveel uit waar.
Als het bedrijf maar gewoon goed voor z'n werknemers is.

Wat zijn de do's en don't??
Het is namelijk een STAR interview

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Situatie, taak, acties en resultaat. STAR

Men vraagt naar een situatie in jouw werk waar jij eens voor verantwoordelijk was of je achteraf trots op bent.

Wat was jouw taak of welke taak naam jij in die situatie?

Welke acties nam jij in die taak (eigen initiatief etc ect)

En wat was uiteindelijk het resultaat van je acties.

Dit is een manier om competenties te meten. Dit gebruikt men tijdens het interview niet tijdens het lezen van jouw brief.

Zeg gewoon waarom je graag: ? buiten wil werken? met mensen wil omgaan? je graag verantwoording neemt om
zaken die niet goed lopen recht te kunnen zetten?