De locatie waar ik werkzaam ben gaat verhuizen. Door mijn beperkingen kan ik daar niet mee naar toe. wat zijn mijn rechten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je vraag valt onder bedrijfsrecht. Je rechten kunnen oa zijn hulp van je baas naar een evenredige job,uitbetaling van je salaris tot max 2 jr tot je n nieuwe job hebt. Loop eens bij een juridisch loket bij jou in de buurt binnen,daar kunnen ze je er meer over vertellen. Het eerste half uur is gratis en dat is ook weer meegenomen! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent in dienst van dit bedrijf en hebt daarom rechten. Ze kunnen je niet zomaar ontslaan of een andere, veel mindere, functie geven omdat de nieuwe lokatie niet is aangepast.
Het beste zou zijn als er aanpassingen komen zodat jij gewoon je werk kan blijven doen ook op de nieuwe locatie.

Wat precies je rechten zijn en wat je van je baas kan verwachten en wat de rechten van je baas zijn, kan je het beste door een bedrijfsjurist laten uitzoeken. Je kan ook naar de wetswinkel of rechtswinkel. Dit zijn twee namen voor hetzelfde soort loket. Ze hebben spreekuur en als je daar een afspraak maakt kunnen ze je helpen. Sommige hebben ook inloopspreekuur. Neem alles wat met je "zaak" te maken hebt mee, hoe meer informatie je geeft, des te beter advies ze kunnen geven. Hulp is gratis. Als laatste bijlage adressen van alle wetswinkels in Nederland. Misschien is er een bij je in de buurt.