mijn ov chipkaart met studenten reis product is zojuist door midden gebroken. waar krijg ik zo snel mogelijk een nieuwe? hoe los ik dit op?

Toegevoegd na 57 minuten:
Edit:

Wie kan mij vertellen wat een ritje met de bus kost van Stadskanaal naar Groningen met een niet persoonsgebonden ov kaart?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
bamibal
12 jaar geleden
Ik weet niet waar die chip in de kaart zit, maar misschien doet een van de twee helften het gewoon nog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is geen chip maar een "strip" net zoals aan je bankpasje zit.

Antwoorden (3)

Ik denk dat DUO die hem jou geleverd heeft jou het beste antwoord kan geven. Hier de link waar je ze kan bereiken....

http://www.ib-groep.nl/particulieren/reizen/kwijt_of_kapot.asp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer uw ov chipkaart is gebroken is dit uitermate zonde en had voorkomen kunnen worden.
Wanneer de ov chipkaart in een Chipbuddy hd gezeten had dit waarschijnlijk niet gebeurd.
De Chipbuddy is een oer stevig hoesje voor de ov chipkaart. De kosten voor een nieuwe ov chipkaart
kunnen hoog oplopen en heel veel hoofdpijn bezorgen. Gelukkig als u uw kapotte ov chipkaart
opstuurt, krijgt u het bedrag wat op de chipkaart stond binnen 30 dagen terug gestort.

http://www.ov-chipkaart-kapot.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De allersnelste manier is door een account aan te maken en een nieuwe aan te vragen. Lees de antwoorden bij onderstaande vraag.
http://www.goeievraag.nl/vraag/gemaakte-reiskosten-wegens-verlies-ov.275210

Over de prijs in de bus: in de meeste bussen kun je voor 3 euro een 'enkeltje' kopen. Dit is soms goedkoper dan met de OV-chipkaart reizen. Je kunt anders ook op 9292OV.nl de prijzen vinden.

Een anonieme ov-chipkaart kost (buiten je reissaldo) €7,50
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er maar aan waar je heen moet. ik betaal 6 euro voor een enkele reis en 12 voor een retour kaartje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, als je een anonieme chipkaart koopt, ben je dus 7.50 + 6.20 (het normale tarief voor de reis) kwijt. Als je een bus-dagkaart koopt, ben je 12 euro kwijt. Net iets goedkoper dus. Tenzij je verwacht je anonieme chipkaart nog vaker te gebruiken, dan is het de moeite om hem toch te kopen. http://www.9292ov.nl/9292/asp/Tarief.asp?wat=T1&va=D&sn=-1&vrg=&pa=125~centraal+punt~stadskanaal~0~treinstation~groningen~0~~~0~26031~55651~23373~58111~0~0~2011-12-22+08:30~%20{!cvv|A125|A127|A128|A130|A132|A146|A147|A160|A163|A165|A169|A140|A159|A172|A155|A178|~2~E:inetpub9292website9292pictogrammen~/9292/pictogrammen/~.gif~D~&pn=&pc=D&pnn=&pcn=&cv=centraal+punt&cn=treinstation&ci=